Wednesday, October 2, 2013

cpuv nuffnang bertingkek-tingkek

assalamualaikum wbt. 

yey! dah lama tak update pasal cpuv blog zurazura ni yang kini dah bertingkek tingkek! best-best!

memang gumbira la sebab dulu puas fikir dan pelik kenapalah tak pernah dapat cpuv ni memang perjalanan pendapatan blog i memang sikit je la tanpa bantuan cpuv kan. 

tapi sejak aku update survey di nuffnang, alhamdulillah, banyak jugak cpuv yang masuk. walaupun tak banyak gila tapi aku bersyukur weh! 


terima kasih banyak-banyak nuffnang untuk semua  ini. nanti boleh bagi lagi ye!. hehe.

ps: suddenly i miss my friends. the 'rare' ones. yang jarang jumpa.

3 comments:

  1. Replies
    1. azmilia. need to update your survey and personal particulars kat nuffnang tu kan.. and kalau ko rajin ko boleh email nuffnang tanya kenapa blog ko tak dapat cpuv lagi. good luck!

      Delete
  2. erk.. aku xpandai la mende2 mcmni..nantila tggu ko dtg umah aku and we see how! hahaha.. bdw, blog aku pun selalu bersarang.. dan xde pape yg mcm best.. hahah

    ReplyDelete