Tuesday, July 2, 2013

warna suis lampu

assalamualaikum wbt.

hari ni aku nak share sikit pasal penceriaan suiz lampu untuk bilik budak-budak (atau rumah orang tua macam aku pun boleh). ingat pasal tapi berwarna yang aku guna untuk laci dalam post ini? jadi sebab aku sangat boring dan rasa addicted nak tampal sana sini sampai rumah jadi taska, aku buat ini. dengan tape yang sama, kita boleh hias sikit suis lampu supaya nampak ceria. bagi aku sesuai lah untuk decorate taska, atau bilik budak, atau bilik kerja (art and stuff) dan sebagainya.

sebelum aku lenjan dengan tape berwarna

dan selepas. punyela boring. nak menjahit malas..huhuhuu..

boleh buat menegak.

juga melintang

bawah pasu tu pun aku bantai letak sekali. 

jangan risau, tape ni kalau boring boleh bukak semula. tak rosak dinding in syaa Allah. 

dah tu je. memang mood malas sangat nak update blog ni. 

Assalamualaikum.. 

2 comments: