Wednesday, June 19, 2013

puding roti bakar dari hana

assalamualaikum wbt

sebagai perempuan tak berapa sejati dan tak rajin masak serta tak rajin masuk dapur, kejayaan dalam mebuat puding roti haruslah dibanggakan. nasib baik ada few blogs yang banyak share mengenai resepi-resepi mudah tapi lagi mudah kalau dibeli di kedai. tapi kalau dibeli di kedai pun tak sesedap masak sendiri kan? jimat pun jimat dan puas hati.

jadi di sini aku nak share resepi puding roti yang 100% aku ikut dari hana's family blog. blog beliau memang best. dok jepun pun boleh masak makanan melayu jugak. kalau nak resepi puding roti, boleh terjah sini okay!..

dan ini lah hasil orang tak pandai masak ni memasak! yey!


dah tinggal hampir separuh sebab tuan tanah makan. muahahaha! aku tak letak kismis sebab kismis tak ada kat kedai yang aku pergi tu. tapi ini pun dah cukup okay bagi aku, not too sweet, tapi sedap aku suka (aku suka resepi ni)! 

so siapa yang tak pandai masak, jangan down sangat. sebab org tak pandai masak macam i pun boleh buat, pasti kamu boleh sebab resepi ni mudah, dan sedap..yum!

2 comments:

  1. Lama x makan puding roti... Yummeh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i tak pernah makan tu yang buat dan makan dan jatuh cinta! :D

      Delete