Wednesday, May 15, 2013

lily's day

assalamualaikum wbt.

aku hari ni sakit lagi. 2 hari mc siap. batuk-batuk, sakit tekak, demam, selsema yang hebat, pening kepala, period pain. package! aku tak pasti kali ni virus apa pulak. kuat betul gayanya. since 2 weeks ago kot! kali ni dengan encik laki sekali terkena.

pelik pulak.

by the way, ini gambar waktu nak sambut mother's day hari ahad tu. lily datang (yey!) and sekarang dah boleh senyum senyum gelak-gelak seronok-seronok.. menangis pun comel sekarang ni siap menyembur. her mom said its her new talent, pandai menyembur...wow, baby ni powerful betul, ceria semua isi rumah. dari boring terus jadi tak boring..

eh ni hari lily ke hari ibu? haha..

bagus jugak this time. i think my mom is soooo happy to see her grand daughter came and celebrate the day. she's the happiest mom i can say. aku bagi hadiah perfumed shower gel and lotion je. adik aku bagi mak jaga lily satu malam.. she's one happy grandmom i tell you.. its a great gift...



oh ya, have you guys heard about a 'fatwa' (not very sure - sorry if i get this wrong) that sambut mothers' day ni haram? what you guys think? still celebrate it walaupun benda tu hanya tersebar di facebook sahaja? 

as for me, what the heck. i celebrated it anyway. 

happy moms' day to all mommies in the world. ~

6 comments:

  1. I x dgr pulak pasal tu. Sbb apa eh dihukum haram? Anyway, kiut nye lily ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. its kind of viral kat facebook masa mothers day ahad tu.. biasalah facebook.. saya tak baca sangat pun sebab apa, my mind terus macam, "what? another haram? " .. same old same old punye alasan..

      thanx sw! babies are all cute!

      Delete
  2. yang penting niat kita ajue. lagipun celebrate mak sendiri, apa lah salahnya buat mak gembira~ kan? haha. aku miss mothers' day sebab kat tioman, nak call pon takde coverage, sangat terkilan. nasib baik adik-adik boleh harap. balik je, mak aku cerita apa diorang buat masa mother's day, she's happy so I'm glad. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ina i tot ko pergi satu family! haha.. nevermind, the thought tu yang penting. ;) woi, best tak tioman? please update kat blog okaaay sebab sangat tak aci sebab pergi 2 lauts in one month!

      Delete
  3. ak pon rase what the heck jugak...ish sambut jela...ape salahnyer skali staun as booster for mom=)
    p/s: btw lily so adorable

    ReplyDelete
    Replies
    1. sima: aku malas nak layan sangat benda-benda macam ni. yang suka sebar-sebar benda-benda yang tak pasti kesahihannya.. sambut mak je pun.. hehe.. thanks, lily ikot maklong dia.. :P

      Delete