Monday, February 18, 2013

mini milo dan trip to johor

assalamualaikum salam sejahtera.

happy monday.. macam biasa, walaupun dah sem tiga, tapi layankan jugak kan monday blues.. papehal pun at least ada kerja sikit jalan hari ni walau hati gundah gulana..

oh ye, baru-baru ni, aku ada buat ini untuk isi masa lapang..

say hi to mini milo!

yeah sekarang ni milo dah ada adik.. jadi kena terima kenyataan.. eh ape ni tiba-tiba.. actually azrina minta ini untuk bommi beliau. jadi aku fikir why not? kain pun dah ada, jadi buatlah seketul.. entah bila nak bagi ni... hope bommie sukka! tapi seriously, dia ni kurus tau..kesian pulak aku tengok.. and actually lagi kecik menatang tu, lagi susah nak buat sebenarnya.. berpeluh-peluh aku fikir macam mana nak sambung part-part yang sepatutntya.. jadi memang ada sikit cacat cela lah di situ..

hello!

xxx

last friday, aku pergi johor sebab aku ikut azmi pergi sana jugak.. actually tak delah ikut. sebab azmi dah pergi dulu naik kereta hari khamis tu..jadi jumaat aku bertolak naik bas dari TBS, sampai sana, azmi ambil dan lepak kat hotel. actually azmi ada kerja di johor. jadi sabtu memang kami tak boleh nak spend time together, so, aku mempergunakan masa terbaik berbujangan di johor dengan membuat aktiviti sendiri. aku ambik adik aku kat skudai, ronda-ronda sekitar utm, dan singgah di lab tissue culture, lab lama aku dulu..

banyak dah berubah, banyak dah bertambah.. tak kira lab tissue culture tu, atau utm tu sendiri. stadium besar betul! kolam renang pun cantik.. so budak utm harus andai berenang mulai sekarang sebab korang dah ada swimming pool tahap olimpik..sila guna.. :)

melepaskan rindu makan di sizzling stone grill di aeon bukit indah. 


nampak macam sedap kan? untuk aku not bad laa...tapi memang kenyang, best, macam nak pengsan.. 

lepas tu dapat jumpa ina, baby qisha, oli si pengantin baru, kak ana! oooh kak ana memang terserempak je. boleh borak sampai 20 mins macam tu..and jalan-jalan sekitar aeon yang dirindui.. hehe.. borak dengan ina and oli sampai pukul 6 macam tu, lepas tu pergi pulak aeon tebrau city..silaplah kalau aku berkaki panjang, boleh bawa kereta, merayau sekitar johor tanpa gps.. haha sila kagum...

so, kira trip kali ni ke johor berbaloi lah jugak sebab aku nak pergi tempat yang memang aku nak pergi, aku dapat jumpa orang yang aku memang nak jumpa, aku dapat makan benda yang aku nak sangat makan (sorry senibung, i tak sempat nak singgah sebab dah lambat..huhu).. dan dapat 'my perfect pair of jeans' which aku rasa sangat berbaloi sebab harga adalah rm30 ++ sahaja dan sangat selesa walaupun murah.. dapat beli scarf rm50 untuk 3 helai juga.. waaaaaaaaaaaaaaah...seronok-seronok...

2 comments:

  1. Hahaha, Azrina memang suka meminta-minta. Thanks Ajue tolong buatkan untuk Bommie aku. Tak sabar nak jumpa mini Milo. I'll name her Vico, can ah? Nanti bila2 jumpa boleh la diserahkan hak penjagaan mutlak Vico kepada aku. Again, thanks Ju-are... (okay, aku suka suki tukar nama ko, kejap panggil ajue kejap ju-are, peace!)

    ReplyDelete
  2. hahaha! youre welcome! tapi kena terima jelah seadanya ye.. aku tidak sangat expert, maka banyak kecacatan.. plus aku fikir vico pun pasti bukan dibuat peluk, tapi dibuat gigit-gigit dan tendang-tendang. thats why aku buat kaler 'tanned' macam abang dia..hehehe.. nanti aku jumpa ko akan kuserahkan hak penjagaan beliau...

    ReplyDelete