Monday, December 17, 2012

seribu dinar

4zNXv Ayat Seribu Dinar Dalam Rumi Serta Maksudnya

Takwa kepada Allah, tawakal kepada Allah. Jalan keluar, rezeki yang tak disangka-sangka, mencukupkan apa yang tidak cukup. 

Indah betul maksud ayat ini. sesuai sangat untuk aku yang sentiasa tercari-cari. Alhamdulillah, segala apa yang aku cari, tunggu dan terasa tak cukup, Allah telah beri jalan keluar, rezeki yang tidak disangka-sangka dan mencukupkan apa yang tidak cukup.. 

Alhamdulillah semoga aku di jalan yang benar dan tidak terjebak dengan istidraj..

dan mulai hari ini, aku nak betulkan niat aku sebelum aku buat sesuatu. pertama, Lillahi ta'ala, kemudian dengan niat-niat baik yang lain. terima kasih prof muhaya atas nasihat yang sangat berguna ini. 

boleh kata azam tahun baru jugak ni..wish me luck!

No comments:

Post a Comment