Sunday, December 9, 2012

perlawanan piala aff malaysia cool lah!

aku tak nak cerita banyak lah hal bola ni, aku pun bukan reti sangat pun..

tapi hebatlah malaysia walaupun seri, aku tetap rasa malaysia cool sebab aku tak expect pun malaysia boleh menjadi pesaing hebat pada thailand..

sebab aku rasa thailand tu hebat kot!

tahniah again for malaysia walaupun 1-1.. lepas ni kat thailand, sila main elok-elok ye..nanti dah takde gendang dan orang nyanyi-nyanyi beri semangat ye! semangat rakyat malaysia akan terus bertiup ke thailand sana nun!

chaiyok!

No comments:

Post a Comment