Monday, October 8, 2012

transformation yang dibenci..

cerita ini kesinambungan dari sini...

dan aku dah dapat dah ic aku...

dan silalah lihat agak-agak mana satu sebelum mana satu selepas??



of course la yang atas tu yang paling baru!!!! huhuhuuuuu....! muka macam makcik mintak penampar aaarh! pfft...

depress gila...

mari salahkan pertambahan jisim dagu, pipi, dan tudung yang bulat..-__________-'

why ooooh why cip tu rosak?? why?????ini adalah ic bukan kad matrix pelajar yang hanya valid 3 tahun saje!!

nak pergi berkurung dalam bilik dan taknak makan seminggu.. huhuu...

5 comments:

  1. Ni aza ni.. jom zumba skali.. best woo joget2 sambil bercita-cita nak kurus..

    ReplyDelete
  2. alaaa ajue, jgnla depress.. aku rasa JPN ni punya silap ni terexpand gambar ko.. u look fine laaa

    ReplyDelete
  3. azza: ye, after dina post about zumba bersemangat nak try ni..but kena cari waktu.. (cewwah macam takde waktu padahal banyak buang masa main fesbuk)..

    dina: yuo, think so to. ini jpn sengaja nak bagi depress diri..adeke dia expend gambar tu..huhuu..(sedap hati sikit..)

    ReplyDelete
  4. Smlm ak da zumba dgn eyyan..hihi..peluh mcm nk gl..haha..ajue..ak pon wat ic br kat kota damansara..tp yg bestnye before submit die ty ok xgamb ani..kalu rs xbest amek gamba lg..hihi

    ReplyDelete
  5. Sima.. Bagos. Bagos..aku nak zumba tah bila tah...sebenarnya aku rasa boleh je nak proceed tengok ok ke tak gambar u.. Tapi sebab dah penat sangat memang tak mampu nak kata apa-apa..huhuuuu....

    ReplyDelete