Wednesday, September 5, 2012

terima kasih nuffnang!


assalamualaikum all! 

first of all, bersyukur aku sebab tengahari tadi, balik dari urusan di selayang, balik rumah abah n mak, abah hidang coklat kegemaran;


tau tau je anak dia suka makam ceklat. kalau ada aiskrim pun nanti abah akan offer setiap kali balik;

"nak aiskrim dak?"

oh sweet nye abah..mak pulak bawak balik mi wantan untuk makan tengahari..terasa sangat anak kesayangan..hakhak...

balik rumah sendiri dan intai post box ada ini;


waaaah seronoknyaa! walaupun tak banyak langsung (serius blog picisan ni siapa yang nak intai), but still rasa bahagia sangat! terima kasih Ya Allah atas rezeki yang kecil tapi aku dah anggap cukup besar. terima kasih nuffnang! nanti boleh bagi lagi yee! muah! muah! muah! ni yang semangat nak blog hari hari ni! hehe...

*sebenarnya, hari ni hari sedih aku. tapi nasib baik ada benda-benda baik macam ni buat aku happy.. 

7 comments:

  1. tahniah ju-are!...akak x penah pun mampu cash out...heheh.. lg seminggu kot baru layak lps berhmpas pulas blogging secare istiqamah slame 2 bulan... hehehe

    tamo sedey2..cheer up! ;)

    ReplyDelete
  2. kak dot.. this is the first time kot..after all these years...huhuuu...kak dot takpe banyak followers hehe..

    ReplyDelete
  3. first time dalam kehidupan, juli..hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah!!!! bila aku pulak nak ckp thanks kat nuffnang nih? hehehe.... =) keep blogging ajue!!! =)

    ReplyDelete
  5. dina, nanti nanti adelah tu...kejap je mesti dapat!

    ReplyDelete