Tuesday, September 4, 2012

cat miaw miaw



jiran sebelah rumah ada offer..nak kucing tak? nak anak kucing puteh tak? kalau nak yang baru beranak ada, yang dah tua cenggini pun nak amek pun tak pe..

aku macam hehehe, takpelah, setakat nak main main boleh lah..nak berkomit beri makan dan urus najis, tak mampu ah den..

ada siapa nak? nama dia ni dobby..

3 comments:

  1. sy nak boleh? boleh bg detail? umur, jantina, jenis kucing ape dll.

    ReplyDelete
  2. buruuj: sebab kucing ni kucing campur..takde certificate.. umur pun tak pasti, kena tanya jiran..nak ke? nanti i tanya..

    akmal: comel kaann? dengan semua orang dia nak..

    ReplyDelete