Saturday, August 11, 2012

process revamp rumah kecil..


this is what my 'before' looks like.. dah dua tahun macam ni. jadi dah sangat boring! rumah aku sempoi je. tak ada gah mane pun..

but i need to find a nice fabric for this part, and couldnt decide which colour. but if the after look is like this, i think its nice..

source here.

sebab rumah kecil, jadi boleh lah consider putih sebagai langsir kali ni. sofa memang tak boleh tukar, jadi setakat ini, itu jelah aku nak tukar..

kot..

hehe..

besok nak pergi nilai 3.. ~

2 comments:

  1. ajue, langsir aku forever kot since kawin purple polka dot tu... segannya aku hehe. aku rasa kalau aku pindah rumah baru tukar langsir kot... hmm tp if revamp cushion pon ok gak kan... murah sikit kos.. hehe. tau x aku tiba2 berangan nak living hall aku combination of white n turquoise... mcm nyaman

    ReplyDelete
  2. white and turquoise pun aku sangat suka! kalau aku boleh dapat perabot puteh, memang berangan-rangan dah nak combine dengan kaler lain yang comei comei. tapi sebab dah warna hitam, so mak redho je.haha.. rumah ko dah sedia cantik dina. langsir lama aku tu sekadar buat syarat kot. memang serebeh...hehe

    ReplyDelete