Wednesday, August 15, 2012

karipap

laki aku sebenarnya pandai buat karipap.. i mean kelim karipap. 

kelim..

ala yang bunga tepi tepi tu kan. 

aku jugak yang fail. karipap yang aku kelim hancurlah, bocorlah, bentuk macam bantal peluk lah..

anyway, terima kasih tolong saya kelim karipap semalam. 10 biji karipap (lebih kot) habis begitu sahaja.. 

muahahaha...


lepas ni boleh buat lagi..~

2 comments:

  1. OK. seriously. kagum. dengan. azmi. sekian. sila buat video tutorial please. thanks. haha

    ReplyDelete
  2. Aku tak rasa oleh buat video tutorial kot..nak upload video kat internet pun tak gheti!!ahak aham ahak...anyway sbab dia selalu tolong mak dia buat karipap. Kalau aku yang selalu tolong aku pasti lebih hebat..muahahahahaha!

    ReplyDelete