Tuesday, August 28, 2012

berlebihan



nilah akibatnya kalau nak pakai hanya seinci, tapi beli sampai berinci-inci..
nasiblah kedai tu pun jual berinci-inci. nak pergi econsave jauh sangat pulok..terima ajelah..

kalau tanam agak-agak tumbuh melata tak? macam nak cube..~

ada sape-sape nak? aku nak bagi free ni...

hehe..

5 comments:

  1. rajin masak! bila nak ajak dtg umah? ko dok mana skrg?

    ReplyDelete
  2. muahaha...masak kecik kecik je...mailaaa nak datang bebila pun..tapi kena roger dulu takut tak da kat rumah..kekeke

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. tanamlah...banyak manfaatnya. ia tak melata. tanamlah dalam pasu tapi kalau lengkuas tu nak kene pasu besar.

    ReplyDelete
  5. waah! kalau tanam memang logik tumbuhlah kan? nak tanamlah kalau macam tu. sebab fikir dia dah dipotong-potong..takut tak hidup..nak kena cuba.. thanks buruuj.. :)

    ReplyDelete