Monday, July 16, 2012

treat!

selain dapat hadiah best dari encik azmi, hadiah durian dan manggis di kampung, a simple birthday celebration di hutan, now this one...



alamanda beri sms ringkas suruh redeem hadiah birthday di kaunter info. aku dapat sms pada 5 july dan aku macam apahal aku baru pergi sana 4 july kot kalau tak boleh redeem terus, so sabtu baru pergi semata-mata nak redeem dengan harapan dapat goodie bag best ada barangan berjenama. tapi dalam hati ada terdetik jugak, mesti dapat voucher..

so memang aku dapat voucher single scoop plain dari cream and fudge..

mula-mula memandang enteng terhadap single scoop plain macam eh single scoop je ke? sebab tak pernah pegi cream and fudge jadi macam jakun sangat. yang seronok, pergi di kaunter aiskrim, beri voucher, dan dapat aiskrim! rupanya single scoop plain adalah sangat besar boleh kongsi 2 orang tau! sewonoknyeeeeeew...! (mode jakun kegembiraan). aiskrim sangat sangat sedap mungkin boleh consider untuk datang lagi kalau ada extra extra money. tapi kalau alamanda nak bagi tiap-tiap tahun, i terima sangat! hiks..!

jadi ada orang tanya jugak macam mana boleh dapat voucher macam ni (padahal baru sekali). alkisahnya, sebab pada zaman dahulu aku and azmi beli cincin kahwin di alamanda, jadi sebab spend sekian-sekian amount of money di alamanda boleh daftar free as a vip member macam tu kot. jadi bila ada special function macam ada fashion show atau promotion apa-apa, kita akan dapat information tersebut tak kisahlah dari sms atau dia akan kirimkan poskad. 

baiklah sampai di sini sahaja, sekian, wassalam..~




No comments:

Post a Comment