Friday, June 22, 2012

samsung SIII sangat hebat

aku bukan pengemar gadget sangat. kalau orang tengok phone aku pun agak sedih pedih sebab flip je kan. tapi aku agak bahagia jugaklah dengan phone aku. tapi bila sampai waktu-waktu macam nak tangkap gambar boleh terus publish kat facebook and share, atau nak melayari internet di saat bosan menunggu nombor giliran di bank atau menunggu rakan yang lambat setengah jam atau sedang lepak sorang diri di setarbak.

phone yang boleh melayari internet adalah sangat crucial. tak begitu?

atau mungkin aku boleh access internet untuk baca journal misalnya kan..

atau mungkin aku bosan aku boleh main game satu jam tanpa henti di skrin yang bermegapixel yang tinggi.

atau mungkin aku nak main game kat tv dengan pakai henfon sendiri sebagai remote control..

atau bila kau nak msg member tapi tak tau nak tulis apa terus letak phone kat telinga terus dia dailkan?

atau sambil kau text sambil tu jugak nak tengok movie ber hd?

ahhh macam-macamlah kalau kau ada SAMSUNG GALAXY SIII!!

bapak hebatlah!



meleleh ayak liok bak ang..

kalau mahu lebih lanjut, sila pergi tengok website ini dan kasi leleh ayak liok sama-sama, acam?

ps: aku bukan bagi hint untuk suruh laki aku belikan.. tapi kalau dapat percuma tanpa merabakkan duit poket kami sekeluarga (yang dua orang ini) alangkah bahagianya...~

No comments:

Post a Comment