Monday, June 25, 2012

gathering kawan-kawan

ahad lalu, sebab banyak sangat alasan yang dibuat untuk menjenguk azza yang baru lepas melahirkan baby boy yang cute, finally kami kami the friends semua jumpa di luar sahaja. dina telah merancang segalanya, aku tukang turut sahaja, jadi kami jumpa di bens klcc. ahli mengekori adalah azza and ariff and faiz, dina, aydan and ajai, ina, suzy, yati and aku. walaupun azza and the family tak boleh lama sebabada kenduri. tapi sebab dapat jumpa ariff kejap pun tak apa.

dapat jumpa aydan yang bijak juga! seronok seronok seronok...

so the rest, chit chattinglah, makanlah, layan aydanlah, talk about vacation lah, rumahlah, hal orang dewasa. hehe..



photo credit to suzy. pandai kau edit gambar. hehe..this time, azza and faiz and ariff sudah ada bila aku sampai, sorry girls, aku lambat. but dapat dukung ariff sekejap pn dah sangat okaay! and ariff is sooo cute. 


waida, dina, aydan, ina, yati, qayyum and me. eh, cerita pasal apa ni? kenapa kita semua tersengih keriangan?


datang sini makan burger..hehe


and ben's ada resepi untuk dicuba, hanya sempat lihat satu, the rest tak sempat sebab sibuk chit chatting. ada kad berbentuk soalan juga seperti - what's the most sexiest food- lepas satu soalan terus layan chit chatting lagi memang tak pedulikan dah game card yang disediakan.

and aydan yang mempunyai senyuman menawan. :)

we should do this more often kan? lepas ni kita buat lagi okeh!



2 comments:

  1. stress lps baca post ni sbb aku LUPA BAWA CAMERA!!!! dush dush dush!!! anyways!!! yes, definitely akan jumpe korang lagi.... kita buat buka puasa pula laaa nak x? hmmm... pastu makan beriya sampai kembung perut. diikuti dgn terawikh berjemaah... Ina, Ajue, what say u? hehehe

    ReplyDelete
  2. ala, dear..jangan stress....! ina ada banyak lagi gamba best..aku pun just amek a few saje..yes, yes, bukak puasa like last time pun okay...bagitau je, will save the date if tak clash dengan apa-apa... :)

    ReplyDelete