Wednesday, June 27, 2012

bukan wayang capital

kalau kat office, aku jarang betul dengar muzik. kalau paling kuat pun aku dengar lagu-lagu dari laptop aku sendiri which is bapak lama zaman dulu-dulu punya lagu. jadi aku bosan, jadi kan orang kata diam itu lebih baik berkata-kata jadi aku diamkanlah laptop aku senyap sunyi. lagipun genre lagu lagu orang-orang lain berbeza-beza. colleague aku selalu dengar lagu melalui laptop atau mp3 player pakai headphone je,  jadi dengar sorang-sorang..selera kan lain-lain..sebenarnya kat dalam list lagu ada lagu hindustan tapi malu nak ngaku..contohnya...~

plus, aku tak nak join the club jadi telephonist. eh.

jadi sekarang aku kan suka terpengaruh dengan iklan, jadi nak promote korang lagu-lagu santai ala feminin.

yang sekarang aku tengah dengar ni. boleh lah untuk selera aku yang feminin ni. atau untuk orang yang depress bila dengar lagu lagu zaman sekarang yang pelik-pelik dan merepek-repek (suddenly aku rasa tua bila tak nak dengar lagu latest di radio)..

jadi untuk feel young and feminine always, boleh bukak laman ini dan dengar. kalau tak kena dengan selera kamu semua, please jangan marah aku...

ye yeah yea..

oh tajuk radio adalah capital fm. boleh tengok website capital fm yang cool kat sini. sekarang mereka sedang adakan diva day out. kalau menang boleh keluar makan malam bersama dj-dj mereka..

so untuk kamu kamu semua, stesyen radio mana yang kamu semua suka? 

2 comments:

  1. dgr industan tu macam dgr boyband pye lagu masa remaja..orang pandang n sigh..erk lagu bsb?

    ReplyDelete
  2. dulu pun aku layan hindustan gak ape, tapi malu nak ngaku..bsb, setiap wanita di zaman kita pernah tergila-gilakan walau malu nak ngaku....kekekeke

    ReplyDelete