Sunday, May 20, 2012

i miss friends~



bila ada masa terluang, siapa-siapa yang aku berkesempatan nak jumpa, aku akan jumpa...selalunya farah lah. kalau aku ada kat shah alam, and ada banyak masa terluang, aku akan text dia and tanya 'kau free tak?' then meet up just to catch up apa yang boleh. farah rajin jugak msg aku out of the blue.

and sebab farah dah 7 bulan beranakkan si islah ni, aku pun tak tengok-tengok budak tecit ni, jadi teringin sangat nak jumpa. entah, kalau member kita beranak kita mesti kena melawat kan? as for my case lepas 7 bulan baru nak jumpa. hehehe..

anyway, this year banyak jugak pending lawatan ke rumah ibu-ibu ni. mommy kak dihah, mommy azza, mommy tikah. and harap dapat jumpa lah no matter how many months later pun kan? kalau dapat catching up kat luar pun best jugak. sekarang friends dah sampai satu fasa lain dah, fasa berkeluarga. seronok jugak certa-cerita pasal budak-budak tecit ni. hehe..

bye! miss you guys..

No comments:

Post a Comment