Sunday, March 18, 2012

cat cat



this cat has two other siblings. satu hitam, satu lagi macam si tecik ni tapi macam ada tompok-tompok kecik. 3 ekor anak kucing sangat garang, once dia buat bunyi meletup letup, tapi masa tu dia kecik lagi. i think now she's around 3 bulan kot. still kena-sembunyi-sembunyi tangkap dia masa tengah tidur kat pasu bunga aku,. ya, aku kejam tak bagi kucin ni tidur dengan aman, but they are soooo cute! tak boleh tahan, badan kecik tapi bulu gebus!

mencicit lari ke lubang bumbung once aku lepas kan si tecit ni. mak dia pun garang jugak.

so aku anggap ni kira binatang peliharaan aku  lah, cuma aku tak payah bagi makan. heheh..

4 comments:

  1. omgah ju-are! the kitten is so cute! me want a new kitten, sebab kucing yang ade kat rumah ni dah besar gabak, suruh main tangkap tikus pun dah taknak, tak larat lari. colour grey takde ke? :DDD

    ReplyDelete
  2. kucin in sangat garang gila. belajar dari maknye kot..jadi nak tangkap untuk simpan adalah sangat tricky. mungkin aku perlukan umpan bagi makan. tapi sebab aku tak nak bertanggungjawab, jadi aku biar aje..

    kelabu, takde. kale macam ni adelah. actually bintik-bintik not tompok-tompok, heh. yang hitam adelah, nak?

    ReplyDelete
  3. nak sekor, husna mesti suka, pastu tak sampai seminggu kojol, dia peluk kuat2 pegang kuat2 macam gomol bear2 dia....fening mak


    *zura, ko hilangkan word verification tu,payahla nak komen nak isi huruf tonggang langgang tu..hihi*

    ReplyDelete
  4. hola fashya! baiklah akan ku hilangkan word verification itu. tot takde sape nak komen kan..kekekeke

    ko beli jelah anak patung kucin. sian kucin hidup kena pijak. kalau dia tak balas balik takpe, kalau dia balas cakau balik husna, alahai kesian anak mak oi! kekeke..

    ReplyDelete