Thursday, February 9, 2012

langkah 1

alhamdulillah, setelah segala penantian (tandatangan) telah berjaya diatasi. langkah 1 telah bermula dengan menghantar borang permohonan pasca siswazah. kalau dapat surat tawaran, i'll be officially a postgrad student, again.



untuk aku, life must go on. aku mesti fikir positif bahawa pilihan aku tepat. Allah dah tunjuk sebijik-sebijik jalan pada aku. jadi aku perlu ikut sebijik-sebijik apa yang Allah tunjuk. walaupun jalan yang ditunjuk tu nampak tak berapa nak bawa untung dunia.- untung akhirat mungkin?.

orang kata, bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian.

ada hikmah di sebalik segalanya.

berusahalah!

2 comments:

  1. hhehe..dia bila dah bersakit-sakit peringkat akhir takpe..nak menghadapi bersakit-sakit di perngkat awal ni, berpeluh!. hehe

    ReplyDelete