Tuesday, October 25, 2011

peluh-peluh

setelah meredahi sehari bersama stress tanpa henti, finally aku sambung cuti dan tonton drama korea. berbalas-balas email mana yang patut, telefon bendahari untuk setelkan hal gaji, dan lap kipas.

ye lap kipas.

kipas siling yang mana sangat-sangatlah berhabuk dan perlu perhatian segera. walau pening dan selsema dan batuk masih ada, demam pun masih segan segan nak pergi, aku perlu berpeluh dengan segera! aku tak boleh berbaring lagi! aku perlu memeluhkan diri! demam cepatlah kebah!

kipas dah berjaya dibersihkan. tips utama, lebih elok sekiranya pakai sabun pencuci pinggan mangkuk untuk kipas. aku baru tahu, habuk kipas yang dah melekat hampir 6 bulan itu termasuk minyak sekali. entah mana datang minyak tu pun aku tak tahu! tapi pakai axion memang terbukti berkesan! berkilat kipas aku, aku pun berpeluh, lalu terasa segarnya..

enough mengenai kipas.

entah aku pun tak tahu nak cerita apa lagi. but tomorrow is deepavali. happy depavali! korang cuti satu hari selalu pergi mana ek???

No comments:

Post a Comment