Saturday, September 10, 2011

blur

sejak kebelakangan ni, otak macam weng sikitlah. kenapa ya? adakah sebab supply kaffein secara mengejut-mengejut, atau banyak fikir sampa ramabut gugur di merata tempat?

terlalu banyak berfikir mungkin.

berfikir tentang masa depan yang tak pasti (lagi).

sejak kebelakangan ini sangat susah untuk buat kesimpulan dan keputusan. walau perkara yang apling simple sekalipun. seperti contoh, warna apa yang sesuai untuk carpet rumah? hijau atau kelabu asap? hijau? kelabu asap? hijau? kelabu asap? hijau menghijau indah saujana mata memandang? kelabu asap, kontemporari, down to erath, earthy? aaaaargh!!

tu baru carpet.

mungkin sesuatu telah berlaku pada aku yang aku tidak tahu jadi harus buat keputusan dengan sebaik-baiknya dan berfikir dengan dalam.

sedalam-dalamnya seperti hidup mati.

ni tengah berfikir nak balik rumah ke tak nak ni? nak balik tak nak balik? balik ikut adik? balik sendiri? teman ibu dan bapa? malas memandu? laksa berbaki di rumah? jemput orang datang? tapau dan chow? aaaaaaaaaaaaarghh!

2 comments:

  1. errr, nak aku tolong jawabkan? carpet tu kalau color kelabu asap memang senang matching ngan sofa and langsir color ape2 pun.

    pasal balik tu, if husband takde kat rumah, gi la balik. bawak kete sendiri, senang. kalau husband tetiba suruh balik, ko boleh terus balik. laksa tu ko pack bawak gi rumah mak ko. mungkin diorang lapar, boleh tolong habiskan.

    kalau aku tak membantu, err.... lu pikirla sendiri~ hehe

    mari beronggeng and gi tengok anak dina ahad ni?

    ReplyDelete
  2. ina ahad ni member aku nak datang..mungkin jumaat atau sabtu? jumaat cuti kan. plus, kita bukan kena semyang jumaat (hohoho)..

    anyway, thanks sangat membantu. aku ni permasalahan simple pun otak weng dah...huhuuu...

    ReplyDelete