Thursday, July 21, 2011

babies are cute. and he's one of the cutest.

adeeb
ini budak handsome yang sama dari keluaran lepas. masa ni jalan jalan dekat floria. sikit pun tak mengamok. baik betul budak kecik ni. okaylah, mengamok sikit masa nak balik duduk dalam kereta. at least, sepanjang jalan-jalan di floria yang luas dan panas tu, agah-agah sikit dah senyum buat hati cair. 

orang kata, bila kita dekat dengan bayi hati jadi gembira. orang kata lagi, sebab malaikat ada di sekitar bayi-bayi ni sebagai penjaga, jadi hati jadi sejuk je bila kita peluk dia. dan bayi ni walau semasam mana pun dia kita tetap cium wangi, tetap nak gomol-gomol pipi sebab orang kata bayi tak ada dosa. jadi cium bau wangi.

kalau rindu adeeb tengok gambar sejuk hati. semalam jumpa adeeb lagi. dudukkan dia di pangku sambil sembang-sembang. bila aku bercakap dia dongak sambil tengok aku cakap. pandangan comel dia tu undescribable habislah! cair hati mak cik yang halus ni, nanti jadi menantu mak cik ye!!


No comments:

Post a Comment