Sunday, June 26, 2011

pernah perasan?

aku pernah, dan selalu perasan. perasan bukan eh aku perasan kau tengah duduk tepi pantai sambil layan jiwang aku nak tegur tapi segan pulak. tapi perasan yang eh perasannya aku bila kau kata aku gila comel. okay, you got it rite?

tadi aku pergi rumah cousin aku ada budak kecil comel gile aktif lari sana-lari sini. aku datang terus nak ngendeng-ngendeng dengan aku mesra gila buat muka comel. aku terus rangkul dia geram pulak aku tengok budak kecik nih!!

mak dia kata dia bukan mau sangat dengan orang, dengan aku pulak nak mengada-ngada. eh dah ada isi ke? (soalan standard). orang kata budak kecik suka maknanya eh faham-faham ajelah...eh tak de takdeeeeeeee..macam lah kalau ada isi janin di rahim adalah satu dosa besar.

tapi aku perasan jugaklah kat situ. perasan bajet aku berisi what so over.

kalau terbloghop dekat area-area blog ttc, macam-macam perasan dan perasaan yang tergambar untuk orang ttc ni. perasan badan makin gemuklah, perasan loya-loyalah, perasan pening-peninglah, perasan abdomen sakitlah..lepas tu end up negative..

eh biasalah tu..

orang ttc je yang rasa. orang tak ttc tak berpeluang nak rasa kan..aku boleh kata aku ttc jugaklah..cari ilmu sikit-sikit..jangan perasan sangat walaupun period datang lewat 2 minggu hati kena kool gila sebab kalau period tak datang tak bermakna mengandung kak oi..

biasalah, suka perasan..

takpe, takpe..stay kool je..sekaranglah masanya untuk enjoy sakan separuh nyawa. aku nak pergi tioman pulak this year untuk snorkel sampai muntah air laut.

hey ada sesiapa nak organise tak sebelum aku meroyan ni huh?

No comments:

Post a Comment