Thursday, April 28, 2011

the lack of activity

sejak kebelakangan ni, aku dah tak ada idea nak menulis, nak report apa kat sini, nak cerita-ceriti unless kalau ada aktiviti best macam partay hari tu, or berjhemba sakan bersama suami. cuma baru baru ni pergi hantar perisikan (okay, merisik) adik aku yang lelaki tu. ye, beliau sudah gatal mahu kahwin juga. rumah perempuannya dekat kajang aje. jadi rumah aku jadi tempat persinggahan. dekat je.

sabtu tu juga aku masak untuk whole family. hebat bukan? ye, saya bukan perempuan kaki masak seperti yang diketahui. jadi achievement terbesar bila dapat buat sambal ayam, telur pizza, sayur campur, ulam salad and tomato dan terubuk bakar. okay lah sebagai amatur di situ. kira aku kurang hebat sikit je dari master chef junior.

dan sekarang pun list kat sebelah ni pun banyak juga yang tak terupdate. ada yang pergi tumblr macam aku kata sebelum ni, ada yang macam dah malas nak update blog mereka. mungkin takda aktiviti sangat macam aku juga. mungkin juga baru sedar yang berblogging equals to money dah tak boleh pakai. and rasa pelik bila orang yang tak dikenali baca kisah harian kita dan tahu serba serbi tentang kita. well most people write about their life. kalau kehidupan best dan hebat selalu dapat benda free untuk cuba dan try so that boleh promote to people who reads their blog, or having this latest technology of any gadget, or having this blissful day hanging out with celebrities and not to forget tips of being beautiful like them, tak ada masalah kot. that can be your 'super side-income' kot.

i think blogger dah nak jadi macam friendster. remember friendster? kesian kan? tak ada siapa nak peduli dah because EVERYTHING has facebook now. even 'aku benci anuar zain' pun dah ada akaun dia sendiri. what the heck. aku pun tak tau that page wujud atau tidak.

well. from now on, don't expect me to update everyday and bloghop like always (yeah, like everbody is hoping for you to update this shit everydaylah kan..) sebab life sudah sedikit numb, maybe aktiviti waktu weekend je kot so that i can keep track on what's happening in my numb life nih. so that bila abah aku kata eh bila kita pergi merisik hari tu? i can give him the exact date - oh abah at 23 april 2011 ya abah..i trace back from my blog. hehe..

oh bunyi semua macam giving up kan?

No comments:

Post a Comment