Monday, April 4, 2011

girls' day out

last saturday, we had this so called meetinglah. but bila keluar dengan azrina my dear friend ni mesti teruja. mesti rasa 'OMG i'm soooo looking forward to this day out!'.. we need to survey something, itu sebab kena ambil kesempatan untuk berjhemba.

beside having this "oh, i need a pair of gladiators" "oh i need a pair of flats" jom kita masuk kedai ni jom main belasah je masuk kedai tu, eh aku nak beg baru" suke pergi tempat makan baru jugak..azrina, thanks sebab ajar aku makan tutti frutti (ok, i kan jakun sikit jadi first time di situ ;P)

so let the pics do the talking lah!

comelsnyeeew
a jug of watermelon blast!

delicious!


and my spaghetti carbonara

and me having a bliss..
oh ya, that day, aku yang dari bangi ni gigih datang ke one utama, dan sesampainya aku di situ, aku check beg besar aku, aku terlupa bawak phone. aku bagai berlari-lari di sekitaran mencari telefon dimana kebanyakan tempay out of service..what?? tolonglah betulkan public phone anda oh one utama, so that people like me (yang selalu lupa mana dia letak handphonenya) can make a call. ended up pinjam telephone akak cleaner (kot) then encik suami tak angkat pulak. nasib baik ada satu phone berfungsi baru encik azmi nak angkat. sebab nombor random jadi beliau tak nak angkat..huhuuuu....mintak no telefon ina dari situ then  baru boleh telefon ina dan mari berjumpa kat garden tu. ingat balik penat, nak tulis balik penat, hari tu lagiiiii penat..nasib baik makan sedap..puas hati i..

2 comments:

  1. yup, random window shopping is fun! isi masa masuk kedai2 cool pun takpe cause duit tak habis (bukan sebab taknak beli tapi sebab tak mampu, :D. by the way, cake chocolate itu sangat sedap okay? and lastly, sila hafal no phone aku, haha

    ReplyDelete
  2. ina, aku dah siap-siap tulis no telefon penting letak dalam wallet aku okeh. so that tiada lagi insiden berlari-larian muka cuak ke sana ke mari dalam ou. :P

    ReplyDelete