Monday, March 21, 2011

gubahan hantaran ungu

hola peeps!

so sekarang ini suka sangat tengok hantaran sana sini. jadi tangan gian sangat nak buat hantaran. bila teringat hantaran, terus nak letak gambar hantaran sebijik-sebijik masa nikah dulu. siapa rasa cantik, boleh lah nak tiru (eceh perasan pulak). hantaran adalah buat sendiri, aku tidak suka hantaran banyak bunga, jadi lihat tu, bunga sikit je. eh selebihnya dah review dulu...

wallet dan tali pinggang

tafsir al-quran

kek buah (beli kat tesco je :P)

miniature perfume

sirih junjung

kemeja

buah-buahan

coklat

kasut

silalah komen-mengomen di sini ye!

4 comments:

  1. suwit n simple, aku suka!
    tak macam aku punya dl. berserabut..byk gile bunga.huhuhu

    ReplyDelete
  2. hola fashya, thanks mengomen...simple sangat actually kan? nak save bajet punye pasal sebenarnye..kehkehkeh...

    ReplyDelete
  3. aku teman gi beli tafsir quran tu! kekekek, saje nak nyibuk jaja nama kat blog ko. blog sendiri sangat malas nak update~ la la la la la~

    ReplyDelete
  4. hahaha ina..itulah, terima kasih daun keladi sebab temankan aku pergi beli..

    by the way, bile nak update belog anda? aku ternanti-nanti...

    ReplyDelete