Wednesday, February 23, 2011

aku memang.....

nak update blog, tapi nak upload internet macham haram, kenapa?

penatlah, internet connection kat persekitaran bapaklah lembab gila. kata teknologi modern, kata dah zaman it.. bukan 'it' - I.T. - ai. tee. alah, information technology ke? ape ape jelah...

internet kat rumah mak jugak yang laju gile sebab pakai streamix..silalah pakai streamix sebab streamix best..bahaha...

aku kat rumah pakai yes je.. boleh tahan lah laju kat rumah aku yang tempatnya terceruk tu. hampeh mcd pun taknak buat deliverykat situ sebab temat tu terceruk..tempat tinggal aku memang terceruk, kena lalu hutan bangi baru sampai. jadi memang terceruk lah..

tapi aku suka je, sebab aman damai. cuma aku benci bila kucing banyak sangat suka berak depan rumah aku dan jiran tetangga. aku pernah jugak dalam hati berdoa agar kucing-kucing itu dilanggar kereta, tapi bila fikir macam mana kalau bobo atau teddy yang kena langgar kereta, terus sedih, terus rasa bersalah dan rasa berhati syaitan..

tapi kucing aku tak le keluar merayau-rayau pergi berak kat depan rumah orang! huhuu..

sambung cerita ai tee.. eh cerita pasal apa tadi? oh ye, mak aku pun tak nak datang rumah sebab dia kata rumah aku takda internet berfrekuensi tinggi. jadi sekarang ni macam mana? kat office pulak asyik menumpang wifi company lain je..kesian company aku sekarang sedang miskin, nak bayar duit wifi pun tak mampu..telefon kitorang kat office ni tak boleh call out dah dekat 4 bulan dah..sedih kan? tapi tak apa, aku suka jugak sebab kalau telefon tak ada, kerja telefon orang tak payah buat. jadi kurang kerja kat situ. jadi aku boleh update blog. jadi aku..jadi aku...haha, meroyan dah aku..

dah lah, merepek je banyak ni...

sekian dan babai...

ps: aku nak menunjuk-nunjuk hasil kerja pakai photobook tapi tak boleh plak..nak upload gambar tak boleh, tengok youtube tak boleh, nak baca email pun sejam dia nak load..bapaklah slow nye dunia technology aku ni.. huhu..

No comments:

Post a Comment