Tuesday, December 7, 2010

petani moden


sejak menjadi petani moden ni, semua pokok excited nak tanam. nasib baik officemate juga begitu. mungkin mula dari pergi cameron highland lepas tu kak su and aku pergi beli bunga kat sana dan operasi menjaga bunga pun bermula. aku gagal lah... kak su je yang berjaya...

jadi sekarang dah kahwin, rumah pun dah ada beranda, marilah jalankan operasi. hari tu dah ada bunga hydrengea, sekarang, kak su bagi pokok cili pulak..


pokok lain aku beli kat jusco seremban hari tu..memang cantik and sangat suka..pergi maha beli baja je..sekarang dah boleh hidup subur! ^_^ *gembira!

2 comments:

  1. yeay...kita sama..ada pokok belaan juga di rumah..ngee

    ReplyDelete
  2. waaah yeke?

    marilah sama-sama kita menjadi petani modern yerh!

    ReplyDelete