Sunday, December 26, 2010

kerja oh kerja!

aku sudah malas mahu kerja. sudah tak ada motivasi, sudah tak ada semangat. aku sudah malas nak bersiap-siap pergi kerja dengan bangganya.

dengan bangganya aku ada kerja...

kononnya..

kan bagus kalau aku ada perniagaan internet jadi boleh berniaga dari rumah. jadi boleh online je 24 jam, jadi boleh lepak sambil duduk depan komputer lepas tu pasang tv jugak sambil tengok csi atau bones..

kan bagus juga kalau aku macam dexter ada lab sendiri jadi boleh suka-suka hati pergi lab sendiri dan ada semua equipment sendiri lepas tu suka-suka boleh publish paper sendiri...

main point nya kerja dari rumah lah!

dan main point nya supaya aku boleh suka obses gemar gembira dengan kerja aku...

dan dapat duit..

jadi bagaimanakah?

ada idea lain ke?

No comments:

Post a Comment