Friday, December 17, 2010

it's a long journey part 2

wokeh sambung carita seminggu lepaih...

selain daripada berjalan-jalan melihat alam, camwhoring macam banyak juge. oh ye, bukan ke kata nak sambung cerita...?

baiklah...

pergi wedding yang makanannya memang sedap tahap sedap giller memang puas hati jugelah berjalan jauh selama berejam-rejam.. kerabu kaki ayam, masak lemak daging, gulai nangka..pergh....bajet nak diet taknak makan banyak, tapi bile dah amek sikit macam tu lauk sedap pulak, menyesal kemudian hari T_T. gambar pengantin takde. sebab pengantin tak datang lagi...

selepas tu, berpisah lah dua kereta, satu kereta menuju ke selatan, satu kereta bajet menuju ke utara. tapi aku cuba goda azmi untuk pergi lihat-lihat pantai pengkalan balak. dah malas nak bising lagi..let's enjoy the pics..:)


pantai tak biru macam kat perhentian...:P

lepas tu ambil gambar sendiri..dah takde sape nak amekkan..

then konon nak amek gambar kmm, tapi sipi-sipi je, nak turun ambil gambar i segan pulak...rinduuuuu...

i pulak jadi tukang bawak kereta sebab mak tertinggal kunci dalam kereta jadi patah balik ke johor nak pulang kunci...

mak abah tak sampai lagi rumah, letak kunci terus blah pergi taman botani johor. tasik cantiiiikk..dan tempat kami buat outdoor wedding photoshoot..:)

urs truly..
curi tangkap gambar pengantin yang tengah photoshoot kat situ..kalau nak tangkap gambar outdoor meh le datang sini..

:)

us..:) oh tak, our kakis...

lepas tu balik rumah, sambil tengok matahari terbenam kat tepi lebuhraya.

so itulah dia perjalanan yang panjang...panjang tak panjang tak?


No comments:

Post a Comment