Monday, November 8, 2010

post dari Pn Azurah

assalamualaikum dan selamat sejahtera..



ehem ehemm...



sekarang puan azurah sedang menjana tenaga untuk menghapdet belog ini...setelah seminggu lebih berkelana ke sana ke mari sebagai puan hati ini haruslah berbunga. tipulah kalau tak kata berbunga kan. jadi mari mulakan cerita ringkas di sini..nak mulakan dari mana ya?



honestly, aku tak ada gambar yang nak ditunjukkan kepada kalian semua. honestly, gambar aku hanya harapkan 100%dari op. honestly, family aku sangat sibuk jadi personal camera pun tak banyak sangat gambar. jadi bila orang mintak gambar di facebook, sorry to say, aku memang tak ada gambar.



itu satu..



yang keduanya,



majlis Alhamdulillah berjalan lancar. time majlis aku hujan lebat. nasib baik buat dekat dewan. elok kami berarak masuk hujan lebat sangat, mak kata. dekat belah batu pahat juga hujan nasib baik renyai renyai aje. dengar cerita mak mentua, ada orang tolong tolakkan hujan supaya tak lebat sangat hujannya. Alhamdulillah lah jugak.



walaupun ada cacat celanya tapi kira bolehlah..! aku ni asalkanboleh aje. seriously, kalau nak terlalu perfect sangat pun tak boleh sebab kaki tangannya tak cukup. family besar pulak duduk jauh. jadi segala perjalanan majlismain agak-agak sendiri. drama toksah cakaplah! macam macam drama..



dari drama inai..



drama baju pengantin..



drama bunga tangan..



drama meja makan beradab..



drama kek..



drama dj...



drama doorgifts...



sebab banyak drama ialah kerana semua pengetahuan majlis adalah di dalam otak pengantin (aku). dan pengantin pula sibuk kahwin..



dan tangkap gambar..



tapi aku sangat salute op aku and sangat suka dan perkara paling disukai hari itu adalah outdoor photoshoot-boleh tak?



dan pelamin aku yang murah itu turned out to be very nice..



butik pesona asmara memang best lah!



love my dress...



love my make up and mak andam sangat pandai manipulate aku sebab aku punyalah nerves dengan segala drama yang ada..dia jugak yang tenangkan aku..



love our pengapit sebab baju lelaki and perempuan walaupun beli lain-lain hari, it turned out very nice..! puas hati sangat. ina kau puas hati tak?! :)



love my own nikah outfit yang jahit sendiri itu..



love love love my own diy bunga tangan..



love my own diy hantaranss..



love my own diy corsages tengok semua pakai dengan riangnya even all the dayang-dayang looked very nice and posh...!



love mom's friends very much for helping us throughout the day.



and special thanks to oli sebab sudi teman aku the day before samapi besok paginya. dia jugalah yang lukis inai kat tangan aku tiba tiba kan? - ha, itu drama inai..



by the way, like i said just now, no gambar just this one. this special one from zainnoer photography. highly recommended, berbaloi and commited sangat...! love the team...!

and the most important thing in this world is

LOVE AZMI!

nanti updatelagi..:)

4 comments:

  1. mesti lah puas! kekekek~
    tak sabar aku nak tengok gambar official~

    ReplyDelete
  2. aku pun tak sabarr...... :'( tunggu sampai nangis ni...

    ReplyDelete