Friday, August 27, 2010

monolog dialog trilog? bahagian 1..

azurah: hari ni bukak puasa kat mane?
azmi: entah!
azurah: saya nak pergi bazar beli kuih jelah pastu nak makan megi je.
azmi: baru nak bukak puasa sama..
azurah: boleh! :P

azmi: nak bukak puasa kat mane?
azurah: nak bukak sekali ke, nak semayang dulu lepas maghrib kang baru keluar?
azmi: buke sesame la..
azurah: ala nak kena book tempat ke?
azmi: tak taula...makan piza nak?

azurah: tak nak ah.kita bukak puasa dekat umah dululah pastu keluar lepas maghrib..
azmi: ok..
azurah: ....(merajuklah tu)


6.45pm

azurah: saya pergi rumah awak. saya tunggu kat sini sementara awak nak sampai...
azmi: eh yeke?
azurah: nak beli pape tak? ingat nak singgah bazaar beli kueh.
azmi: tak pelah saya pegi beli..

7.00 pm

azurah: hah nak bukak puasa kat mane ni?
azmi: entah kat mana?
azurah: dalam keter dah lah..
azmi: ok..

tunggu...

azurah: ish kita pergi alamandalah!
azmi: ok..

bersambung...

No comments:

Post a Comment