Sunday, August 22, 2010

milestone..

balik rumah dah berazam at least siapkan sesuatu. setiap bulan beli sesuatu. butik pun dah telefon tadi kata confirm jadi seminggu sebelum majlis baru boleh pergi fitting. tak lambat sangat kot. macam tak sabar sangat nak pergi fitting baju ni. cuti pun dah sort out, hopefully cukup. bunga telur pun orang kat pkns bangi dah call untuk confirm. aku recommend jugaklah tempat tempahan bunga telur kat sini sebab cantik. satu kuntum bunga dia boleh bagi rm1. kalau lebih dari satu bunga maka mahal sikit. banyak kali pergi nilai 3 memang susah nak cari yang cantik dan murah. bila aku jumpa kat pkns ni terus tempah dan bayar deposit. tempah tak banyak pun sekadar buat syarat...:)

kad pun dah halfway done. sedang nak betulkan peta dan ejaan yang salah-salah..so far kad itu aku sangat suka!

owh, the mess!

yummy!

love this!

just before raya perlu pergi thank Q sebab sane ada buat sale. nak pergi beli barang untuk buat hantaran dan paper bag..baju nikah sedang pelan pelan jahit maniknya. selasa ni nak pergi buat hiv test, lepas tu uruskan semua borang kahwin. bahagian azmi semua dah siap.

kasut kahwin pun dah beli..suka!

sementelaah buat semua persiapan, kena tulis paper juge untuk due date 31 ogos ini. ye aku dah kerja, tapi sebab sangat rindu nak buat kerja yang betul betul aku faham dan tulis paper mengenainya jadi aku tak kisah. plus, aku tak grad lagi so aku still consider student.

oh aku rindu nak jadi student balik...

jadi dahlah. dah tak nak dah jadi b2b emo..

bai.. :)

2 comments: