Tuesday, June 22, 2010

perasaan yang tidak dapat digambarkan lagi

aku sudah mencapai satu fasa.
aku rasa aku macam dah matang dan dewasa.
aku juga rasa seperti aku nak buat dedication khas untuk semua orang..

terima kasih mak abah laa..
terima kasih ina oli azma dan kamini..
terima kasih kak ana, kak dihah, kak sam, kak atul, kak rozi, mekna, hassan, ikram dan kak mir..oh kak siti jugak....

terima kasih prof..
terima kasih dr..

terima kasih mr lee....
terima kasih eddie..
terima kasih kak linda...

eh banyak nye..ada banyak yang aku tertinggal aku tau..

but terima kasih semua...!

aku tak grad lagi..

tapi aku baru je lepas hantar thesis...

satu kejayaan jugak tu...

syukur..

2 comments:

  1. Zura-zura...
    kite pon blk utm..
    viva next week..too bad dr takde tak sempat nk tunjuk slide...kite tak gi lab pon agi...
    thanks for the shout out...
    miss u too

    ReplyDelete
  2. mekna! alaa,, lama nye tak jumpa awak. tak dapat nak datang tengok viva awak..but good luck chaiyok chaiyok!

    ReplyDelete