Tuesday, June 15, 2010

bag hunting

these few days terasa seperti sangat selekeh. why? because of the superhot weathers menyebabkan aku keluar berjalan jalan tanpa serkup kepala dan rambut serebeh terkeluar dari tudung. lepas tu pakai 'tudung malas' belang-belang bajet hot. padahal serius aku selekeh gila pakai tudung awning itu. but never mind, di saat-saat genting seperti menerima panggilan yang lab banjir dan harus datang lab segera, tudung begitu memang agak berbaloi-baloi.

anyway, please forget about the tudung. yesterday azmi and i were going to alamanda as usual, aku pun dah naik muntah asyik pergi tempat yang sama. alamanda is like jusco masa kat jb dulu. seminggu boleh pergi 3 kali. then, dengan tidak semena-mena, azmi tension lalu ingin belikan aku handbag sebab beliau nak spend duit beliau. tension lah katakan, jadi spend duit boleh menghilangkan tension especially spending money for ME, ha kan beruntung nya aku nih.

so situ ada sembonia lah, guess lah, vincci lah, nose lah. semua bag tak berkenan. there is one red hand bag memang cair i tengok, but harga juga cair. sebab fikir azmi nak support separuh je, terus tak jadi sebab harga adalah rm400++ tak berbaloi bebeh. plus azmi kata macam bag yang aku tunjuk dekat MNG hari tu. hermmmm...

so dahlah, beli bag kat MNG je lah (konon). aku tak kaye, jadi perlu mengumpul duit untuk membeli handbag yang berkeyakinan tinggi. aku tak suka bag aku sekarang. sangat tua. aku juga rindu bag lama yang dah koyak dekat tangkainya itu. konon nak pakai juga nampak seperti vintage tapi hmm dahlah, bukan nampak vintage tapi huduh.

anyway, taklah bag bukan untuk hantaran ni..tapi aku suka sangat lah bag macam niii..


carolines mode

ada sesiapa nak bagi taaaaak?

3 comments:

  1. ak suke bag itew...tapi xnak bagi bole??haha=)

    ReplyDelete
  2. mai la skudai.Skang kt skudai tgh musim sejuk... hehehe

    ReplyDelete