Sunday, March 14, 2010

mari menonton gambar-gambar repekan...



si cendawan besar dan bunga besar seperti dalam cerita Alice dalam tanah hairan (alice in wonderland)



the white rabbit seperti dalam cerita alice in wonderland jugak..



and the cheshire cat but without his grinn..seperti dalam alice in wonderland jugak..(notice: sebelah mata biru sebelah mata coklat!)


oooooooh! i want to watch Alice in wonderland!! is it good?

3 comments:

  1. minat alice in wonderland ek? btw, dulu kat ruma nenek ada kucing putih jugak sebelah hijau sebelah biru mata dia. tapi dah mati :(

    ReplyDelete
  2. kat mane ko pegi nih? aku jeles betul ko dapat g tmpt camnila...wuwuwuwu

    ReplyDelete
  3. nn: sebab ada johny depp. tu yang sangat ingin pergi tengok..lagipun sangat gemarrrr filem yang macam wonderland ni..kan ala-ala avatar gittew..

    fasha: dekat mid valey nih! sangat cantik tau! nanti mai kl, pi la singgah...

    ReplyDelete