Monday, March 8, 2010

aku compile semua cerita dalam satu post boleh?

takut bosan tahap gaban menari cha cha tapi tak pelah, panjang dan bosan pun takpe aku malas nak pikiren..so, about being a volunteer for orchid day gila penat nak mampuih sebab most of the time kena berdiri kerana tidak ade kerusi, tapi aku and oli pinjam je kerusi kedai bangla kat sebelah. ye, aku bervolunteer bersama oli ni.

gigih tau aku and oli jual orkid macam nak gila pekik-pekik 'orchids for sale, 3 for rm5 and 1 for rm 5'. thanks to all yang sudi datang tengok booth dan beli. and there is one guy yang datang and secretely beli bunga untuk awek dia and when we asked him to sign for supporting us, gila ayat dia superb like equalities support women ape kebenda tah serius aku lupa. but we appriciate you guys for supporting us biarla yang terjual pun tak banyak mane..


and we had a blast macam biasa, walaupun pergi makan je, sebab oli dah nak pindah balik u.tm balik (huhu, sedihnya aku weh!)..jadi nanti lah, bila ada masa lapang (entah bila) kita hang out lagi..tak aci weh semua orang berkerjaya kat johore. aku tinggai sorang pulak kat sini..nanti best la korang berpoya hujung minggu! jeles akoo! :P and kami makan di timeless - sangat recommended sebab cepat dan chinese food yang lazat. the seafood mee, superb! udon black pepper pun besh..aku mintak watermelon juice, entah ape air yang dia bagi maybe some sort of cordial watermelon and it mixed with jellyish thing entah apa nama pun aku tatau, but still, lazat juge..patut order ice blended :)


so, there goes my day tiba tiba malas sangat nak tulis panjang seperti yang dijanjikan di atas. aku akan berangkat ke johore selasa depan. besok banyak lagi urusan yang nak disetelkan..so

da!!

2 comments:

  1. oli dapat keje kat jb? murah betul rezeki dia kan...hmmmm

    ReplyDelete
  2. yup! dengar saje dari mulutnya nanti dia datang jb boleh catch up!

    ReplyDelete