Tuesday, January 12, 2010

keputusan drastik yang berkesan

pagi tadi aku bangun je (actually sudah sedar tapi malas turun katil) dengar atuk aku sudah berulang-ulang kali kate aku tak bangun lagi - boleh kate bebel juga tapi sebab atuk comel aku biarkan aje keluar bilik terus senyum kat dia. wah, atuk aku dah siap semua beg semua dah bawak keluar. aku mandi pastu bagitau mak abah aku tak mau ikut sebab banyak kerja. konon nak hantar aku nye introduction semua kat prof. tapi betool aku memang nak hantar pun besok.

jadi aku tinggal sini, dengan syarat kena kuarantin tak boleh keluar rumah langsung. i tak kisah pun, kalau internet ade sini 10 hari duduk sini pun takpe tak keluar rumah. jadi hari ni memang tak keluar dan masak makanan kegemaran. hihi..


ok, siapa nak join meh datang umah aku, aku buat partaaay!

No comments:

Post a Comment