Saturday, January 9, 2010

aktiviti di rumah arbainah -entry ini untuk kau juge..


ceh, ina kau patut bangga nama kau jadi tajuk! muahaha,,


anyway thanks kerana sudi melayan tetamu ni (aku). selain meneman aku makan nudles, juge makan megi telur, buat steamboat, dan buat kek dan makan megi pukul 1 pagi (banyak seh aktiviti rupanya). and kek tadi kau bungkus kan aku tu aku masuk peti ais sikit punye sedap bila makan balik..misi berjaya.. maka lepas ni boleh buat bisnes kek hantaran. topping pun okay, sebenarnya kena masuk dalam peti ais baru lebih sedap hingga menjilat jari..hehe..best best..


anyway, aku pasti datang lagi. tapi aku tak atu aa kau sudi menerima aku sebagai tetamu lagi ke idak sebab kije aku menyepahkan umah kau aje (saje nak kasi masa lapang kau dengan mengemas)..

good luck with ur new roomate (kem salam kat azma)

No comments:

Post a Comment