Sunday, January 3, 2010

ahad dan isnin, isnin dan ahad, ahad dan isnin..



*besok here means ahad*

one more day to go. sebab besok konon perlu ke johore dan abah tanya bila nak balik. saya kata dalam pukul 10 macam tu. sebab besok juga both parent mahu hantar adik ke sekolah asrama, dan di awal pagi pula tu jadi bila kata macam tu abah terus suruh pergi hari isnin. tambahan pula abah tak jadi balik kampung terus dari sekolah adek. well, saya tak suka buat pilihan, besok or isnin, besok or isnin...

encik boyfriend sekarang di batu pahat dan akan pulang besok. rancangannya besok nak singgah air itam on da way to johor jumpa beliau di tengah jalan dan makan tengahari. bila abah suruh balik isnin, saya terus msg beliau kata "kalau saya balik besok, kita lunch kat air itam. if saya balik lusa, kita pergi dinner"

terus dia suruh balik hari isnin. yeah! keputusan telah dibuat, 2-0! saya akan datang jb hari isnin, tengahari saya sampai ye..tunggu tau prof! muahaha...

No comments:

Post a Comment