Tuesday, December 22, 2009

musim kahwin..musim kahwin..





banyak wedding yang dah terlepas nih.
ini adalah kerana beri alamat rumah di kl, kemudian sebulan duduk Johor tak pulang-pulang..
padan muka mengapa bagi alamt kl?maka padan muka..!
tapi, bila sudah balik kl sejak seminggu lepas, saya pun datanglah ke wedding yang mana sempat.seronok ye kerana dapat bonding bersama rakan-rakan - especially azalea yang dah lebih kurang 2-3 tahun tak jumpa. oh menangis kegembiraan kami bila bertemu baru i sedar betapa i sangat rindu pada u azza! and of course satu wedding melepek dari tengahari sampai ke petang macam trademark pulak sebab time wedding tikah begitu, time wedding dina juga begitu time wedding wani pun begitu..hehe..
sementalah attend wedding, kerja masih tak berusik, usik sikit-sikit je. sekarang sudah duduk kl secara tetap, bila orang tanya, "oh, menganggur again!" dengan bangga okeh, dengan bangga..whatever..tapi sabarlah sayang, i dah pos surat permohonan u.sm itu. tapi i lupa nak baca bismillah bila masukkan surat dalam post box. adoi. tapi, marilah sama-sama berdoa supaya i dipanggil interview dan dapat jadi lecturer di sana dan senang hati sambung belajar lagi di oxford (saya tahu, berangan itu penting ye).
dan sekarang pula mengapa kau berada di langkawi? ye, memang keputusan yang dibuat sangat dikesali kerana habislah, tak buat kerjalah saya ini. tapi nak buat macam mana, dah terpergi (ceh, 'terpergi'). takpelah prof. nanti saya belajar macam mana nak guna skype pastu add prof yerh! nanti kita boleh bual bicara bersama dan tanya prof dah siap baca result and discussion saya ke belom? hehe..
anyway, maybe bulan 1 nanti akan berangkat ke johore semula untuk bercuti. ok tak..untuk menguruskan lagi perkara yang belum selesai. mungkn nak berjalan-jalan juga. arbainah bersedia tak nak menerima kedatangan aku ni? mungkin akan duduk dua minggu tahu? nanti aku layan sehati berdansa dengan engkau. keh keh. tapi, saya hanya merancang, Tuhan yang menentukan yer.
ok dah, mari mula buat kerja. walaupun sudah pukul 1.23 am, dan sekarang berada di langkawi (wifi di sini adalah percuma tak perlu nak hegeh-hegeh minta password atau ape, tak taulah kalau dia minta duit lebih lepas check out nanti), semangat menulis literature riview masih kental (whateverlah kau, poyo saje)..
da!

2 comments:

  1. dtg la babe..
    aku menanti kedatangan kamu..
    wah, skrg sudah mula membuat literature review..
    jeles sungguh aku..
    hukhukhukhuk..
    nway,aku doakan ko berjaya jd lecturer..
    tibe aku pon nak apply..
    hahhaa

    ReplyDelete
  2. oh ajURah...BEtemU aza YE...sgt Rindu waktu Itu...=)

    ReplyDelete