Sunday, August 30, 2009

trip to chiang mai



muahaha..
of course lah i tak ada duit nak pergi chiang mai thailand sana tu kan...
tapi kalau mulut gile terliur nak makan masakan thai asli yang konon nak suasana kat thailand, ada lagu thailand dan tv dipasang berita TV3 (heh, tipu - tak ada lagu thailand), maka boleh la pergi chiang mai sungai buloh sane tu.. masakan memang sedap, tom yam memang lain tapi paling sedap dalam dunia memang tak dapat disangkal lagi. duit poket juga mengalir macam air jika makan di sini (occasion di sini dibuat apabila ada orang mahu belanja, kalau duit poket i sendiri i rela chuchi pinggan).

ini adalah muka teruja mak dan adek sebelum makan, sedang kontrol lapar juga.

ini pula kerabu mangga yang tiada tolok bandingnya.

budak perempuan ini tak payah kata, memang buruk lantak..

abah macam biasa, terdampar kekenyangan

ini i yang sedang menjana tenaga untuk cuci pinggan selepas ini. lihat tiada siapa yang mahu duduk di sebelah i mungkin kerana nak menuduh i makan semua...



okay, ini gambar penutup. ye, i macham miang mungkin kerana seronok melihat payung terhias indah atas kepala. lebih terserlah ke'top model' an i dengan tidak memakai selipar.

okay, kesimpulannya di sini (harus ada kesimpulan) kalau u ol datang kl, boleh je i bawak u ol pergi makan sedap lagi berkhasiat di sini cuma seperti kata penaja di atas perlulah u ol yang belanja i, i tak nak chuchi pinggan lagi..

No comments:

Post a Comment