Tuesday, July 14, 2009

tatau pulak clarinase tuh mahal

18 kali jugak fikir perlu ke tak beli ubat selsema berjenama clarinase ni keraa kat klinik u pun ade je sebenarnya. tapi bila fikir last time terpaksa tunggu 2 jam semata nak minta paracetemol, ubat batuk setong dan clarinase sepapan, mau sakit jugak.

jadi alang-alang dah sampai guardian, dan orang guardian tu pun dah tanya, berdiri pulak depan kaunter pharmacy tu, terpaksalah beli juge satu kotak.

rm19.90..

hantam sajalah. dah sakit sangat hidung nih..
srottttttttttttttt.......................

No comments:

Post a Comment