Friday, July 31, 2009

saya ni bukannya ape...

cuma tulah (ceh ayat tak habis)..sebenarnya tak da ayat nak sambung macam kes arbainah aka roommate saya. berikut adalah perbualan kami di pagi yang agak hening sebentar tadi..

"eh, dapur gas kecik ni boleh bawak gi camping ni" saya kate.
"betul" arbainah kata.
"kita kena tau pergi camping memane pastu bawak aa dapur gas ni" saya kate lagi
"tula.....!"dengan nada yang kuat macam ada ayat yang nak sambung lepas tu.

.......................

saya pun tatau nak respon camana..aparaaa lu arbainah..

anyway,

memang ke 'busy' an melanda kehidupan seminggu bersama zurazura. terasa seperti pekerja tetap pun ada. namun hati tetap tabah mengahadapi hari muka. (ayat baik cikgu rashidah mas musti suka).

dan besok saya perlu pulang ke kl sebab besok paginya nak bertolak ke kucing sarawak (yeyeye!) memang sangat sukalah sebab first time gi situ kan dan seperti pekerja tetap jugak, saya ke situ atas urusan kerja bukan poya-poya katak (ada jugakla poya-poya katak tu menjadi agenda utama dalam pikiran)..

jadi, marilah saya menjeleskan hadirin dan hadirat semua dengan gambar-gambar sarawak yang saya google supaya saya dapat aura pelancongan itu..



sini

muahahahaha..
saya memang suka buat kowang jeless...

1 comment:

  1. tula...
    hahahahah..tibe aku teringat pg td..giler ar..spontan seh aku sebut tu...hahhahah

    ReplyDelete