Monday, July 6, 2009

i admit, i suka makan

beginilah gayanya jika saya boleh online almost 24 hours, u will see me posting after 12..and might be more posts yang lebih merepek..

so,

just now i went to bukit indah jusco, my all time favourite place beside tebrau city (in johore la). tanpa jusco siapalah saya. the journey (ceh journey) took around 30 minutes gitu because of heavy rain. saya sangat gigih memandu ke sana walau jauh kerana sangat mahu ke sana konon mahu beli hadiah untuk roommate. plus betulkan spek patah (skru tercabut) and beli meggi untuk stok seminggu.

beli ubat jerawat jenama oxy juga (masih tak faham kenapa jerawat mencanak buat ladang kat muka nih? pi kat muka orang lain tak bolehka? mungkinkah kerana pangkor?)

anyways,

ada juga hasil lain seperti ini;


kotak memang besar dan isi memang ada satu kerana perut nyanyi lagu paris hilton plus nafsu makan gila membuak, saya makan terus dalam kereta sementara tunggu lampu merah bertukar hijau (bertukar!)

dan on da way balik sempat sms azma mari ke nudles di festive street mall..sedap woo! kalau u all berada di luar kawasan johor, mari datang johor dan saya akan bawak anda ke sana (ceh iklan)..tapi sempat capture gambar selepas melantak..tidak sabar untuk makan kerana lapar (tipu lapar sebab baru makan donut 3 bijik)..



dah saya memang suka makan nak buat macam mana.....

No comments:

Post a Comment