Friday, June 12, 2009

tarik ke neraka



mak pesan jangan buat jahat dengan orang tua.
terimalah padahnya masuk neraka terus..

haha ok tak kelakar.

tapi
marilah-mari pergi menonton cerita drag me to hell!
silalah tonton dengan penuh emosi supaya wajah nenek mata sebelah lain se belah lain itu mejadi hiasan minda anda.
dan bersedialah dengan adegan-adegan geli muntah cacing masuk mulut dan muntah mayat masuk mulut..
tidak lupa juga lalat masuk mulut..
dan nenek tak ada gigi menggigitgigit mulut (seperti berciuman dengan perempuan sejenis dan perempuan itu tak ada gigi) eeeuuww...bluuuuerggh!


i cekik u!!


u pusing je u nampak i tidur sebelah u..haaii...

dan pengajaran yang banyak boleh dipelajari di sini seperti;

  • jangan kerja di bank (nanti berisiko untuk berjumpa dengan nenek itu)
  • jangan kecewakan dan menolak dan memalukan sebarang nenek yang mempunyai sapu tangan bunga dan kuku panjang dan bergigi palsu. kebarangkalian untuk dia mencuri gula-gula anda adalah sangat tinggi.
  • sebagai seorang nenek, jangan suka-suka hati menyumpah orang lain masuk neraka. tak baik tahu (macam lah nenek tu baik sangat!,huh, nenek don't!don't send me to hell)
  • bila ada peluang untuk lari tu, lari jela!!janganlaa pulak sempat ejek nenek yang dah pengsan tu kata yeyeyey!menang! pastu hah, amek ko kena belasah ngan nenek yang kebal tu..
  • check dulu dalam sampul tu ada apa, barula korek kubur nenek tu dan sumbat barang yang diniatkan nak sumbat tu dalam mulut dia (sangat beria sumbat barang yang salah)..
  • belajar berenang, supaya boleh berenang di dalam kubur yang penuh air sebab hujan
ok, penatla i nak bagi tau the moral of the story ni..

u all tengok lah sendiri ye!

1 comment:

  1. jangan tarikku ke neraka!!!!
    huahuahua
    nanti layan movie lain plak ek ramai2

    ReplyDelete