Thursday, June 11, 2009

apabila sedang tengok cerita p. ramlee



lama sangat tak tengok cerita p ramlee
lawak lauyar p ramle yang macam best itu pastilah tidak jemu untuk ditonton kan?
betul?
tak betul..?

betul ok! jangan nak melawan cakap i ok..

hari tu saya tengok laksamana do re mi
ada satu part buat saya gelak sangat adalah:

'hoooooi! doooo....! naaaiiiik! hari nak hujan!!!!!' jerit re dari atas bukit.

mi pulak kata;

'oi, re..mana ada nak hujan. kan panas terik ni.'

'aku nak kasi do naik cepat sikit' jawab re.

mi pun jerit juga dari atas bukit

'oooooi! doooo...! naaaaiiik! hari nak kiamat!' terus kena cepuk dengan re. (saya sangat gelak part ini)

'lain kali bagila alasan yang possible sikit. ini yang impossible.' balas re..

mungkin lain sikitla dari dialog sebenar. tapi part hari nak kiamat tu memang sakit kepalaku!
dan sabun di bilik mandi itu juga menggelikan jiwa.

lawak p ramlee memang best owh!

No comments:

Post a Comment