Friday, May 8, 2009

gila, i dont want to say good bye.

balik sekarang!

balik!

macam besok dah tak boleh online pulak. gila saya tak mau balik la, mahu buang masa di sini. matahari depan mata nak terbenam (this place is so nice, you can see the sun sets) saya tak mahu balikla!

first, because this place is not that scary.

second, i dont feel scared.

third, gila internet sini apesal laju cam nak mampos ni?

kalau di bilik post grad atas, 1900 hrs perlu bungkus. kalau boleh sebelum tu dah bungkus, cabut balik bilik.

tapi sini okay, sini cerah, sini ada guard, sini hantu kurang sikit. jadi saya tidak takut, saya positif, kalau ada yang bagi salam, saya tahu itu siapa saya tahu itu manusia bukan hantu. but both places are okay. i like both. post grad room ada tetraneon, guppy dan zebra(fish) - bukan zoo tapi bilik post grad - oh, and an unknown yellow fish. ape jadah tah nama dia (cis, bahasa kurang sopan apakah ni? mungkin terpengaruh dengan blog bahasa cam harem! -oh, sorry again). ada air cond tersendiri, sejuk adalah pasti. tempat yang selesa dan digemari ramai. cuma ya, bila malam menjelma tempat scary macam dalam keliwon.

tapi view macam ni memang teruja. seriously, ada yang lagi cun dari ini.



balik sekarang! hari dah nak malam..

No comments:

Post a Comment