Tuesday, May 5, 2009

ehem..vesting..vesting..

sudah lama saya kepengen ini:











jadi apabila saya ingin membeli atau cuba, acu, try dan test sesuatu adalah penting untuk bertanya kepada pihak ke dua, ke tiga ke empat mahupun kelima jika perlu.

pihak pertama (adalah saya):
isk, cantik la pulak kalau aku memakai vest ini kerana boleh menutup perut ku yang er, tak berapa kempis ini. juga boleh menambah 'spice' kepada t shirt ku yang sugul ini.

pihak kedua (encik boifren):
macam pak guard je (muke toye)..

pihak ketiga (rakan sebaya):
kau tak rasa macam cashier kat jusco ke? (kerut kening)

pihak keempat (rakan sebaya):
saya pun nak jugaklah vest ada ke vest lelaki?(muka excited) ----->jawapan paling digemari

jadi dari pandangan pihak-pihak yang berkaitan, saya terus rasa nak marah orang yang mencipta vest untuk pak guard dan cashier jusco. vest bagi saya sangat chick (anak ayam) tapi kenapa pak guard dan cashier jusco dapat peluang bergaya dengan vest..


saya tak nampak nicky hilton ini seperti pekerja jusco atau mak guard pon...


ada sesiapa boleh story sikit?

No comments:

Post a Comment